داغ فشرده درمان امید بیمار نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

داغ فشرده درمان امید بیمار نارسایی کلیه

داغ فشرده درمان را شکست امید RenalLa بیمار درمان فشرده سازی گرم از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang امید به یک مرد 58 سال به ارمغان می آورد.

در اینجا من می تواند به شما چیزی در مورد وضعیت عمومی خود را بگویید. بیمار مرد، 58 ساله است. بیماری های گلومرولی اصلی آن نفریت مزمن است، و سپس بدون درمان موثر، وضعیت او به نارسایی کلیوی شد، کلیه ها تا 7 سانتی متر (طول)، که 2 سال پیش دیالیز حال کاهش یافت. هنگامی که انجام دیالیز در خانه، سطح کراتینین سرم خود را در مورد 800 umol / L، دیالیز 3 بار در هفته بود، حجم ادرار در 24 ساعت تنها 500-800 میلی لیتر است، که آن هم کم خونی رنج می برد، فشار خون بالا، سمت چپ هیپرتروفی بطن دهلیزی و غیره

تابستان گذشته به بیمارستان ما آمد، پس از بودن در اینجا برای درمان حدود یک ماه، در زمان خانه درمان فشرده سازی گرم برای تقویت درمان است. پنج ماه بعد (در ماه مارس)، که او را به بیمارستان ما برای سفر بازگشت امروز آمد دوباره، که باعث می شود دیالیز کاهش می یابد به 2 بار در هفته، کراتینین شده به حدود 400 umol / L کاهش می یابد، پرفیوژن خون است تا حد زیادی بهبود یافته است. او گفت که او درمان و چند ماه تصمیم گرفت خبر خوب را به ما بگویید ادامه خواهد داد.

در ادامه گزارش های آزمون خود را به اشتراک بگذارید، من امیدوارم که شما می تواند کمک خوبی می دانیم شرایط بیماری خود را.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپرس گرم یا درمان شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز یا دیالیز کاهش می دهد از زمان، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام را ترک زیر، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: